zondag 11 maart 2012

#wijvenweek en andere blabla

Ik had het er hier al over en het gaat dus wel degelijk door: de Wijvenweek. Ik ben ingeschreven en heb de lijst met topics ontvangen. Topic voor morgen is : Beautyqueen in het diepst van mijn gedachten. Dat belooft !

Verder niet veel nieuws: ik heb een paar weken zonder internet gezeten (dank u Scarlet!). De twee jongsten zijn momenteel ziek, dus ik doe eigenlijk niet veel anders dan voor hen zorgen.

Mijn jongste naaiproject is ook wat op de lange baan geschoven. Ik ben het een beetje beu, 't duurt te lang. meer dan 20 stukken stof, een kraag, volledig gevoerd, gedeeltelijk met de hand naaien... 't is toch wel veel werk. 't Gaat om dit model van Butterick:

Ik ben eigenlijk bijna klaar, maar ja zoals gewoonlijk zijn het de laaatste loodjes die het zwaarst wegen... Ik zou toch écht verder moeten doen want zo kom ik natuurlijk niet aan mijn 5 projecten die af moeten voor het stoffenspektakel. En ik MOET naar het stoffenspektakel want de kamer van Drenig is bijna klaar (alé da's relatief), en ik moet dus dikke overgordijnen maken voor hem.

Tot zover voor vandaag ! See you tomorrow :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten