zaterdag 9 juni 2012

Lang geleden

Inderdaad lang geleden, veel te lang zelfs. De Wijvenweek, die is compleet misgelopen: kids om de beurt ziek, zelf ook de microbes overgekregen en voor ik het wist waren er een paar weken voorbij !

Intussen is er hier wel nogal wat gebeurd, en niet van 't minste: ik ga namelijk trouwen ! Wij spreken daar al enkele jaren van, maar nu was ik het beu om het alsmaar uit te stellen, zeker omdat het om financiële redenen gebeurde. Nu voor mij hoeft het helemaal niet in een kasteel door te gaan, of met veel chichi. Geef mij maar een picnik ofzo... maar, de aanstaande echtgenoot ziet dat niet zo, dus we hebben een compromis gesloten. Geen picnik, maar ook geen kasteel - geen obers, maar ook geen zelfgemaakt buffet... Decoratie ga ik wel allemaal zelf maken, dus daar ben ik wel een paar avonden zoet mee haha. Voor de kleding van de kindjes heb ik gelukkig kunnen profiteren van lentepromos in de C&A. Ik heb voor een spotprijs kleding uit de communiecollectie kunnen kopen. Nu heb ik wel een beetje een luxeprobleem: ik heb voor mijn meisjes elk 3 kleedjes gekocht. Twee vind ik nog ok, ze gaan zich waarschijnlijk toch een keer vuil maken, dus dan heb ik nog een reserve, maar 3...da's toch wel een beetje veel... en hoe kies ik nu welk ze eerst aandoen... voor op de foto's bijvoorbeeld?

Ik heb ook geen bruidsjonker. De zoon heeft het aanbod afgeslagen: "euh, nee bedankt". De meisjes zijn daarentegen dolblij met hun rol van bloemenmeisje. Keridwen wil ook zo graag de vogeltjes helpen om mijn sluier te dragen... humhum, dat is dan het gevolg van naar sprookjes kijken hé, dan krijg je van die waanvoorstellingen. Effe zonder lachen, dat kind gaat denk ik zwaar ontgoocheld zijn want zij beeld zich écht zo'n princessenhuwelijk in, terwijl ik dat nu net niet wil. Ach ja, ze zal er wel mee leren leven zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten