maandag 9 januari 2012

10 on 10

My oh my, 't is wel écht lang geleden dat ik hier nog eens gepasseerd ben hé. Nu heb ik daar natuurlijk een héél goed excuus voor: ik heb Kerstcadeautjes gemaakt en nog veel ook. Dus het zijn heel wat lange lange nachten geworden in december :/ Maar ik heb (bijna) alles gedaan gekregen. Voor 2 personen heb ik uiteindelijk iets gekocht want de tijd was op :/
Al bij al ben ik best blij met wat ik klaargekregen heb. En diegenen die de cadeaus mochten ontvangen waren ook blij, dus alles OK.


Via Pinterest ben ik op de '10 on 10' project terechtgekomen en ik dacht "waarom niet?". Nu heb ik dat al eerder gedacht en is er uiteindelijk niet veel van in huis gekomen, maar nu het toch hét moment is om goede voornemens te maken, kan ik dat net zo goed doen hé.


Dus als alles loopt zoals ik het plan, zouden hier binnenkort minstens 1 keer per maand 10 foto's moeten staan :)


Ik heb ook nog een paar andere voornemens/projecten voor 2012, maar daarover een andere keer meer. In afwachting, een fototje van mijn kerstmannen & -vrouwen


vlnr: Ælfeirinn, Keridwen, Drenig & Svertingr
Beste wensen voor 2012 trouwens, 'k was dat al bijna vergeten :/


See you soon !!!!


Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten