zaterdag 28 januari 2012

Zelfgemaakt kerstcadeau #2

Als tweede zelfgemaakt cadeau van de lijst stond een handtas voor de vriendin van voorgenoemde broer. Met de hulp van broerlief, die zijn vriendin op pinterest liet rondneuzen en mij nadien briefte over haar voorkeuren, werd besloten dit exemplaar te maken volgens dit patroon.



Ik heb mij wel een beetje mispakt hieraan. het heeft uiteindelijk véél meer tijd gekost dan ik verwacht had. Maar dat komt omdat ik geen overlock heb (had) en toch een gezigzagde afwerking wou. Ik heb dus een gewone zigzag gebruikt, maar ben wel een keer of drie over elke zijde gegaan. Daarbij de nodige keren blijven steken, losgemaakt, terug herbegonnen... Maar uiteindelijk vind ik de tas zelf super geworden en wil ik er ook 1 voor mij :) Aangezien het tijdverlies volledig mijn fout was en er niets mis is met het patroon, denk ik at ik het nog eens ga wagen, nu die overlock hier geraakt is :D

Morgen nog een tas :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten