dinsdag 10 mei 2011

'k heb al veel berichtjes geschreven...

Alleen zijn ze niet verder geraakt dan mijn hoofd :s
't is de laatste tijd nogal druk, om het zacht uit te drukken. 't Is Paasvakantie geweest, maar voor ons maakt dat niet veel verschil uit vermits de kids toch niet naar school gaan. Enige verschil is dat de kinders van de buren dan de hele dag bij ons uithangen. Niet dat dat stoort hé, allé meestal toch niet ;)
Onze 3 'grote' zijn ook een paar dagen weg geweest, alle drie bij iemand anders. Zo was ik ook eens gerust. 't was dan eigenlijk de bedoeling om alle gerief van de oude keuken naar de nieuwe keuken te verhuizen, maar we zaten wat achter op de planning, maw de nieuwe keuken stond er nog niet. Dus... ik heb een paar dagen congé gehad... en ik wist met mijzelf geen blijf. t' is vree stil in huis zo zonder de grote kinderen :s En stomme kiek da 'k ben, 'k heb niet eens gescrapd of genaaid of iets anders gedaan !


Maar daar komt dan nu verandering in :) Ik heb namelijk voor mijn moederdag een nieuwe naaimachine gekocht... enfin een tweedehands op eBay, maar blijkbaar nog bijna nieuw en amper gebruikt EN met een overlock-functie YESSSSS. Tot dusver dit praatje, binnenkort meer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten