zondag 29 mei 2011

een besluit

Jaja, 't wordt hier serieus haha ! Ik ben tot het besluit gekomen dat ik gewoon de dingen moet doen waar ik zin in heb, zonder uit te stellen. Natuurlijk kunnen sommige dingen altijd later, maar dat 'later' lijkt steeds verder weg. 

Gisteren zat ik mijn tijd te verdoen op Pinterest en kwam ik toevallig langs een 'how-to' voor gekleurd haar, en als ik het heb over gekleurd haar, dan preek ik over groen, geel, oranje, roos, blauw enz... Nu heb ik vroeger heel vaak mijn haar gekleurd, maar dat bleef bij vrij normale kleuren: koper, aubergine, zwart...

Nu zou ik graag iets gewaagders proberen en stel ik dat altijd uit want... ja waarom eigenlijk? Ik denk dat het vooral met de kinderen te maken heeft. 't Is al erg genoeg van met zo'n rare moeder opgezadeld te zijn, laat staan dat ze dan nog gek haar zou hebben ook ! Maar daar komt nu dus een einde aan.

Rest mij alleen nog
  1. een kleurtje te vinden
  2. tijd te vinden (want dat neemt toch wel een ganse dag in beslag)
  3. het geschikte moment vinden want ga ik het aandurven om met een kop fluokleurig haar naar het huwelijk van een collega van manlief te trekken ? Of naar het verjaardagsfeest (75) van mijn oma ? mmmm
Een beetje visueel inspiratiemateriaal:

foto van http://piccsy.com/2011/05/rainbow-hair-5hrdqw3c1/
foto van http://haircrazy.info/timelines/TyDye/2011/5/17/15789/
bovenstaande en verder foto's van http://www.greathairstyletips.com/crazy-colours/   
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten