vrijdag 27 mei 2011

Saphira

kleine Saphira en Drenig op de achtergrond
Lief hé :) Dit is dan ons Saphira. Saphira is een poezin van zo'n 2-3 weken die we in de tuin gevonden hebben. Ik kon het niet over mijn hart krijgen om dat beestje aan haar lot over te laten, dus geef ik haar nu meermaals per dag met een spuit eten... 
voeden van Saphira met de spuit
Gelukkig studeert de meter van onze jongste voor dierenverzorgster en kon zij bij haar op school wat deftig advies krijgen om dit schatje te verzorgen (want onze dierenarts mag dan wel vriendelijk en goedkoop zijn, veel informatie of hulp krijg je er niet van). Ik kreeg van De Meter ook speciaal poedermelk voor kittens en dus ben ik dagelijks bezig flesjes te maken :) Wat heel grappig is vermits ik dit voor geen van mijn 4 kids gedaan heb :)



Voor de rest heb ik besloten mee te doen met Stitch Up A Dress. Voor mij een eerste keer dat ik met zoiets meedoe, maar meteen ook de motivatie om eindelijk eens iets in elkaar te steken.
Dus volgende keer waarschijnlijk wat minder blabla en wat meer praktijk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten